• 044 592 40 70
  • bavariagaz@gmail.com
  • с 09:00 до 18:00

Подання звернень/скарг/претензій

Звернення до ТОВ «Баварія Груп» можна подати наступним чином:


Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:

1/ У зверненні/скарзі/претензії має вказано:

2/ Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги

3/ Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.


Розгляд звернення/скарги/претензії:

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація уже відома ТОВ «Баварія Груп» — здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом одного робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін, визначений чинним законодавством України.


Надання повідомлень про загрозу електробезпеки:

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно: